Pontosan! Említettem, hogy én repülõrõl még csak a szárny végérõl leváló áramlást figyeltem meg. Amire Alex kíváncsi volt, a szárnyakon az a két nyúlvány a fékszárny nyitásával kapcsolatos és tegnapi kapitányunk szerint, ha elég nedves a levegõ és nem megyünk veszett gyorsan (tehát földközelben), akkor megesik, hogy ott is lehet látni a leválást. A szárny fölött szívás van, alatta ugye nyomás és ha egy bizonyos sebesség felett megyünk, akkor akkor nem tud kicsapódni a pára a szárny felett, de valahol nagyon szeretne, ha elég nedves a levegõ és elindul a szárnyvég felé, ahol már a szárny nem képez akadályt és ott csapódik ki. Na, valami ilyesmi. Ezentúl erre is vadászni fogok.
Egyébként tegnap Kairó felé láttam pár hullócsillagot, az egyiket le is tudtam követni, olyan volt, mintha az éppen bámult csillag lassan elindult volna lefelé egy rövid ívet levágva. Nem láttam a szokásos vonalkát, mert annál lassabban történt a dolog és baromi közelinek tûnt.
És villámot is láttam, bár elég messze volt és nem volt túl gyakori, de kétszer felfelé láttam a kisülést. Rendesen, ahogy elvékonyodni látszik a villám, csak fordítva...a felhõ tetejénél volt vastagabb és felfelé vékonyodott, de csak egy ágat lehetett látni. Ezek után persze Akela jutott eszembe a sprite-okkal meg a blue jet-tel és szárazra meresztettem a szemgolyómat vagy fél óráig, de nem láttam semmit.
Most rohanok, hétvégén Gyõrben leszek, sziasztok!