Légköroptika
Persze az "csak" egy (DC 3 klón) Li 2-es volt 4500 m körüli "pressure altitude"-on, Ti meg legalább 2x ollan magasan jártok
bár elõbb-utóbb le kell jönni onnan viharban is, ha nincs elérhetõ tartalék reptér 
P.S. 1996 táján egy An-26 nagyjavítás utáni berepülésénél is átéltem hasonló "hullámvasutat"... hab a tortán, hogy a végén át kellett startolni a pálya fölött és kézzel kellett "kikurblizni" az egyik futószárat, mert nem nyílt ki
bocs a nosztalgiázásért kollegák és Gépház Apó


P.S. 1996 táján egy An-26 nagyjavítás utáni berepülésénél is átéltem hasonló "hullámvasutat"... hab a tortán, hogy a végén át kellett startolni a pálya fölött és kézzel kellett "kikurblizni" az egyik futószárat, mert nem nyílt ki

